Reklamacje / zwroty

 

UWAGA - WAŻNE :
 
Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.
 
Klient ma także prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym i uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych.
 
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, lub gdy plomby (taśmy) są zerwane (uszkodzone) należy bezwzględnie sprawdzić zawartość przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń oraz zgodności zawartości przesyłki z załączonymi dokumentami, lub nie przyjmować przesyłki.
 
Jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek niezgodności należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą. Celem wyjaśnienia sprawy Klient zostanie poproszony o przesłanie sprzedawcy kopii protokołu szkody, który jest podstawowym dokumentem, na podstawie którego podjęte zostaną działania wyjaśniające zaistniałą sytuację oraz rekompensujące powstałą szkodę.
 
Spisanie protokołu szkody w chwili odbioru przesyłki ułatwia proces reklamacji i skraca czas jej realizacji. 

REKLAMACJE GWARANCYJNE :
 
Jeżeli po otrzymaniu towaru, lub w trakcie jego użytkowania znajdziecie w nim Państwo wady techniczne, prosimy o skorzystanie ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta, albo we wskazanych przez niego serwisach. W przypadku korzystania z uprawnień reklamacyjnych u sprzedawcy prosimy o przesłanie reklamowanego towaru wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (lub jego kopią), na adres :

 

Firma Handlowa MG
ul. Powstańców Wielkopolskich 18 A
30-707 Kraków
 
lub dostarczenie go osobiście w godzinach pracy sklepu. Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy - bez wcześniejszych ustaleń - nie będą odbierane.
 
Przed wysłaniem towaru prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i umieszczenie go wewnątrz przesyłki wraz z reklamowanym towarem lub wysłanie mailem na adres - sklep@mgkrakow.pl. Uprości to i przyspieszy proces reklamacyjny.
 
druk w formacie doc - można go wydrukować i wypełnić, lub zapisać na dysku, a następnie wypełnić i przesłać mailem lub wydrukować

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W razie uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku wyczerpania nakładu zwrócimy Państwu równowartość ceny zakupu produktu lub zaoferujemy inny, dostępny w sklepie towar do wyboru. Koszty przesyłki naprawionego lub wymienionego produktu do klienta ponosi sklep.
 
Jeżeli dojdzie do konieczności zwrotu należności za reklamowany towar, sklep wystawi fakturę korygującą. Oryginał i kopia faktury korygującej zostaną wysłane do Klienta listem. Klient musi odesłać podpisaną kopię faktury korygującej - jest to warunek konieczny do otrzymania zwrotu pieniędzy. Sklep po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych dokona zwrotu należności na konto wskazane przez Klienta.
 
ZWROT TOWARU :
 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014 poz.827 ) konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Do zachowania tego warunku wystarczy wysłanie w stosownym terminie oświadczenia na adres : sklep@mgkrakow.pl .
 
druk w formacie doc - można go wydrukować i wypełnić, lub zapisać na dysku, a następnie wypełnić i przesłać mailem lub wydrukować
 
Prawo zwrotu dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania.
Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają produkty, podlegające ochronie praw autorskich, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.
 
W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać
na adres Sklepu :
 
Firma Handlowa MG
ul. Powstańców Wielkopolskich 18 A
30-707 Kraków
 
Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki Sklep ma zwrócić należność.
W ciągu trzech dni roboczych od daty otrzymania sprzętu sklep dokona sprawdzenia produktu, a następnie wystawi fakturę korygującą. Oryginał i kopia faktury korygującej zostaną wysłane do Klienta listem. Klient musi odesłać podpisaną kopię faktury korygującej - jest to warunek konieczny do otrzymania zwrotu pieniędzy. Sklep po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych dokona zwrotu należności na konto wskazane przez Klienta.
 
W przypadku odstąpienia od umowy, bezpośredni koszt zwrotu produktu ponosi Klient. Jednocześnie Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
 
                                              * * * * * * * * * *
 
W przypadku jakichkolwiek pytań, lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy
 
                                   12 3 429 429   /   504 246 083   /   sklep@mgkrakow.pl
 
  • Zaloguj się / Zarejestruj
  • Ustawienia konta
  • Zamówienia

     

    UWAGA :

     

    Pojawiły się problemy techniczne  z logowaniem do sklepu używając  przegladarki Internet Explorer 8.  Prosimy o używanie nowszej wersji Internet Explorera lub  innych 

    przegladarek (Mozilla Firefox, Google Chrome ...).

     

    Przepraszamy za utrudnienia.

      

     

     

PRACUJEMY 7 DNI W TYGODNIU
          pon.-sob.  9 - 19
              niedz.  9 - 17
W okresie wakacyjnym sklep stacjonarny będzie czynny od pon.-sob. 9-16, niedz. 9-15
 
Telefony :    12 3 429 429
                          504 246 083
 
Email :          sklep@mgkrakow.pl
 
Strona :           www.mgkrakow.pl
 
                 Drogi kliencie :
 
Zanim przyjedziesz do sklepu koniecznie sprawdź dostępność interesującego Cię produktu !
Zapisz się jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje o ukazaniu się nowego numeru gazetki promocyjnej
Dopisz
 

Wypisz się

 

 

 

Sklep Partnerski AB SA © 2013  Wszelkie prawa zastrzeżone